Raskite geriausią interneto ir televizijos tiekėją savo adresu
Daugiau nei 200 pasiūlymų nuo 3,00 Eur/mėn.
Daugiau nei 200 pasiūlymų nuo 3,00 Eur/mėn.
Kuomet internetas nustoja veikti – nebūtina skubiai skambinti tiekėjui ir priekaištauti, kad negalite atlikti įprastų kasdieninių darbų. Taip, kaltas gali būti ir interneto tiekėjas, tačiau pasitaiko atvejų, kai asmuo netinkamai priėmęs kelis sprendimus sulėtina arba net visiškai atjungia internetą.
Supažindinsime su dažniausiai pasitaikančiomis interneto gedimo klaidomis, kurios galbūt padės savarankiškai išspręsti iškilusias problemas.
Neveikiančios interneto gedimo šalinimas atliekamas įvertinus visą grandinę skirtingų procesų. Pirmasis – DNS problemos identifikavimas.
DNS – serveriai, kurie IP adresus koduoja tam tikrais pavadinimais ir taip padeda žmogui kur kas paprasčiau naršyti internete (pavyzdžiui, Wikipedia IP - 91.198.174.2.). DNS adresą gauna kiekvienas vartotojas sujungęs savo kompiuterį su tam tikro tiekėjo paslaugomis. Taigi, pirmiausia reikia patikrinti, ar DNS serveris gerai veikia ir ar naršymas internete tinkamai koduotas. Lygiai taip pat kompiuteryje gali puikiai veikti Skype programa, kuri nenaudoja DNS, tačiau naršymas internete tampa neįmanomu, nes į puslapį suvedus www.google.lt - neužkrauna.
Norėdami patikrinti, ar DNS veikia, ar ne – spaudžiame START-->RUN ir įrašome CMD ir kai užsikraus langą – į jį įrašome PIN GOOGLE.LT. Nebūtina įvesti GOOGLE, tačiau svarbiausia pasirinkti tokį interneto puslapį, kuris puikiai veikia, todėl galima patikrinti, kur pažeidimas ir kodėl paieškos sistema, pavyzdžiui, neužkrauna. Jeigu atlikę šiuos žingsnelius matote IP adresą – reiškia, kad viskas puikiai veikia ir Jūsų internetas taip pat turėtų be jokių nesklandumų tenkinti Jūsų poreikius.
Jeigu atlikus šiuos veiksmus negaunate puslapio IP adreso - tokiu atveju problemos reikia ieškoti kažkur kitur. Būtinai labai detaliai patikrinkite visus kištukus, laidus, antgalius... Pasižiūrėkite, ar viskas tinkamai sujungta. Juk jeigu maršrutizatorius yra aktyviai apeinamoje vietoje, tikėtina, kad koks nors laidas iškrito ir todėl negalite naudotis internetu.
Jeigu pertikrinus visus laidus vistiek nepavyksta atrasti gedimo – tokiu atveju yra geriausia kreiptis į specialistus, į savo interneto tiekėją. Žinoma, gali būti, kad laikinai sutriko interneto tiekimas, tačiau dažniausiai apie tai būna informuojama iš anksto ir interneto tiekimas sutrinka vos porai valandų. Ilgesni gedimai reikalauja ir atidesnio tikrinimo. Kreipiasi į savo interneto tiekėją tikrai nesuklysite.